Apartel tabs chords guitar bass ukulele chords power tabs and guitar pro tabs including ako ang dagat ikaw ang buwan guijo st makes you wonder isa na lang sisid. Lyrics for Isa Na Lang by Apartel C Em Em Am Am Ooh isa nalang talaga Dm Dm AA Dm Dm At ako ay uuwi na.


Pin On Beyootiful Men

Sign up for Deezer and listen to Isa Na Lang by Apartel and 73 million more tracks.

Isa na lang apartel. Isa Na Lang by Apartel chart history on Spotify Apple Music iTunes and YouTube. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Careless Love Sleepypasta Remix Apartel 346.

Find the key and BPM for Isa Na Lang By Apartel. Listen Isa Na Lang mp3 songs free online by Apartel. Apartel Song 2018.

Check out Isa Na Lang by Apartel on Amazon Music. To suggest a correction to the tab. Download Isa Na Lang Song on Hungama Music app get access to Isa Na Lang unlimited free songs free movies latest music videos online radio new TV shows and much more at Hungama.

Listen online to Apartel - Isa Na Lang and find out more about its history critical reception and meaning. Oct 2017 115 bpm instrumental. 1 and see the artwork lyrics and similar artists.

Apartel - Isa na lang. Download Isa Na Lang song and listen Isa Na Lang MP3 song offline. Play online or download to listen offline free - in HD audio only on JioSaavn.

FF Fm Fm Di kasalanan at tao lamang Na GG Gm Gm Am Am pinalalaban ang karapatang Mabuhay G G sa mundo CC DD na pilit kang sinasaktan FF Fm Fm Kaya ko pa. Listen to Isa Na Lang MP3 Song by Apartel from the album Offshore Music Vol. Verse C Em Am Oh sa nalang talaga Dm A Dm Isang huling pagkakataon F Fm Na mahanap ang inaasam Na G Gm Am wagas at tunay na pagmamahal ng isang G tulad mong C D Nag-iisa sa buhay ko.

Also discover the danceability energy liveness instrumentalness happiness and more musical analysis points on Musicstax. Apartel - Isa Na Lang chords Comment. Week-by-week music charts peak chart positions and airplay stats.

Listen to free mp3 songs music and earn. Oh isa nalang talaga At ako ay uuwi na Di kasalanan at tao lamang At pinalalaban ang karapatang Mabuhay sa mundo na pilit kang sinasakatan Kaya ko pa Isa na lang talaga Oh sa na lang talaga Kapag di mo ko tinigilan Wag mong sisihin kung sisipain at matagal nang nagpipigil Sa lahat ng mga gago na para nang nananadya. Ako na lang sana Pag nasa isip ka Sumisikip-sikip ang dibdib Siya na ba talaga ang nasa puso mo Wala na bang pag-asa Pusong bulag Sa aking pagtingin Kung alam mo lang Ang nasa puso ko Ako na lang sana Kung ikay hindi sa akin At wala kang pagtingin Mabuti pang umiwas na Sa isang kisapmata Kung ikay hindi sa akin At wala kang pagtingin Mabuti.

Regístrate en Deezer y escucha Isa Na Lang de Apartel y 90 millones más de canciones. Isa Na Lang MP3 Song. Download Isa Na Lang mp3 song from Offshore Music Vol.

Oh isa nalang talaga At ako ay uuwi na Di kasalanan at tao lamang At pinalalaban ang karapatang Mabuhay sa mundo na pilit kang sinasakatan Kaya ko pa Isa na lang talaga Oh sa na lang talaga. 1 free online on Gaana. Album 2018 12 Songs.

Paid Branded Social Video. Lyrics to the song Isa Na Lang - Apartel - Song lyrics of all styles. Read about Isa Na Lang from Apartels Offshore Music Vol.

Isa Na Lang by Apartel Oh isa nalang talaga At ako ay uuwi na Di kasalanan at tao lamang At pinalalaban ang karapatang Mabuhay sa mundo na pilit kang sinasakatan Kaya ko pa Isa na lang talaga Oh sa na lang talaga Kapag di mo ko tinigilan Wag mong sisihin kung sisipain at matagal nang nagpipigil Sa lahat ng mga gago na para nang nananadya Hirit ka pa sa nalang talaga Isa. Available with an Apple Music subscription. Listen to Ako Na Lang Sana on the English music album Inner Play by Apartel only on JioSaavn.

Listen to Isa Na Lang on Spotify. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. F Fm C D.

Oct 2017 130 bpm only vocal version. Listen to Ako Na Lang Sana by Apartel 51 Shazams featuring on 10s OPM Essentials Apple Music playlist. Correct tabs content with proposed changes.

Sign up to get unlimited songs and podcasts with occasional ads.


My Beloved Enemy Chapter One Dream Chapter One Arranged Marriage Chapter