Human translations with examples. Listen to Ikaw Ang Aking Mahal by VST COMPANY 6902 Shazams.


Ikaw Ang Aking Mahal Wikiwand

Bugoy Drilon - Having.

Composer of ikaw lang ang aking mahal. Contextual translation of ikaw ang aking mahal into English. Sign up for Deezer and listen to Ikaw Lang Ang Aking Mahal by Noel Cabangon and 90 million more tracks. Listen to Ikaw Ang Aking Mahal MP3 Song by Amistad from the Tagalog movie Amistad free online on Gaana.

I already had one other song previously arranged and recorded Ikaw ang Aking Mahal a ballad which the record company decided to be the side A of the single which would be promoted and pushed. Hehe This might not be my best performance of this song but this will always be my favorite. This song is sung by Agsunta.

Arthur Miguel Caine Aaron Balicas. You May Also Like. Sa hilaga o sa timog o.

Listen to Agsunta Ikaw Ang Aking Mahal MP3 song. The duration of song is 0350. Ang aking tunay na nararamdaman.

VST COMPANYのIkaw Ang Aking Mahalを聴くShazamされた回数5908回. Tito Sotto Composer Spanky Rigor Composer Joey De Leon Lyricist About Ikaw Lang Ang Aking Mahal Song Listen to Brownman Revival Ikaw Lang Ang Aking Mahal MP3 song. This hit song started the group VST.

Listen to Ikaw Ang Aking Mahal MP3 Song by VST Company from the album The Best of VST Company free online on Gaana. Download Ikaw Ang Aking Mahal song and listen Ikaw Ang Aking Mahal MP3 song offline. Ikaw lang ang aking mahal.

The duration of song is 0251. About Ikaw Ang Aking Mahal Song. Composers Vicente Sotto III Spanky Rigor.

Ang aking tunay na nararamdaman Isa lang ang damdamin Ikaw ang aking mahal Maniwala ka sana Sa akin ay walang iba Ikaw lang ang aking mahal Ang pag-ibig moy aking kailangan Pag-ibig na walang hangganan Ang aking tunay na nararamdaman Ang nais ko sanay inyong malaman Sa hilaga o sa timog o kanluran sa silangan At kahit san pa man Ang laging. VST Company singles chronology Ikaw ang Aking Mahal 1978 Disco Fever 1978 Ikaw ang Aking Mahal You Are My Love is a song by VST Company. Released on their debut.

Ang pag-ibig moy aking kailangan. No intention for any copyright infringement. This song is sung by Brownman Revival.

Download Ikaw Ang Aking Mahal song and listen Ikaw Ang Aking Mahal MP3 song offline. Ikaw lang ang aking mahal. Ikaw Lang Ang Aking Mahal song from the album Steady Lang is released on Jul 2005.

Ikaw Ang Aking Mahal song from the album Agsunta is released on Feb 2018. Sa aking walang iba. Kinanta ko to nung bisperas ng kasal namen ng asawa ko.

Di Lang Ikaw - Juris Fernandez Play ka Lumalamig ang pagsinta Sanay malaman mong di ko sinasadya Di lang ikaw Di lang ikaw ang nahihirapan Damdamin ko rin ay naguguluhan Di lang ikaw Di lang ikaw ang nababahala Bulong ng isip wag kang pakawalan Ngunit puso ko. Listen to me sing Ikaw ang aking mahal on Smule. Ikaw lang ang aking mahal Ang pag-ibig moy aking kailangan Pag-ibig na walang hangganan Ang aking tunay na nararamdaman Ahhh ahhh Isa lang ang damdamin Ikaw lang ang aking mahal Maniwala ka sana Sa aking walang iba Ikaw lang ang aking mahal Ang pag-ibig moy aking kailangan Pag-ibig na walang hangganan Ang aking tunay na nararamdaman Ang nais ko.

When the radio stations got hold of the single the DJs preferred playing the song on side B which turned out to be Awitin Mo at Isasayaw Ko. Arthur Miguel Lyrics. Ikaw Lang Ang Mahal Lyrics.

Lyricists Joey de Leon. Ikaw lang ang mahal At lagi kong dasal Sanay di magbago ang damdamin mo At ang iniisip mo lang ay ako Huwag mong sasabihin mayroon ka. Ikaw Lang Ang Aking Mahal cover - Arthur Miguel Lyrics Video Support Arthur Miguel.

My love love me yes love my dear mother you are my world. Ikaw lang ang aking mahal Iibigin kita Na parang tala at buwan Hawak ang yong mga kamay Sa liwanag ng buwan Nagsimula ang lahat Ohhh Ohhh Ohhh Ohhh Ikaw lang ang aking mahal Hawak ang yong mga kamay Sa ilalim ng buwan Submit Corrections. Isa lang ang damdamin.

Pag-ibig na walang hangganan. I do not own any part of this song. Repeat Chorus Ang nais ko sanay inyong malaman.

Ang nais ko sanay. Its lyrics were penned by songwriter Joey de Leon while the music was composed by Tito Sotto and bassist Spanky Rigor.


Vst And Company Ikaw Lang Ang Aking Mahal Female Key Instrumental Guitar Karaoke Cover With Lyrics Youtube